piątek, 7 listopada 2014

Czy salony kosmetyczne są niezbędne?

Zawsze zadawałam sobie to pytanie, teraz postaram się na nie odpowiedzieć.
Kiedyś, gdy byłam młodsza nie odwiedzałam salonów kosmetycznych prawie w ogóle, uważałam że domowe lub zakupione maseczki, peelingi i wszystkie inne specyfiki podziałają tak samo jak zabieg kosmetyczny i przy tym nie wydam tak wielkiej ilości pieniędzy. Minęło kilka dobrych lat zanim przekonałam się że to nie ma sensu. Najczęściej moja próba zastąpienia zabiegów w salonach kosmetycznych zabiegami domowymi kończyła się tak, że gdy nie miałam czasu lub rezultatu po prostu zaprzestawałam kuracji. W ten sposób wydawałam pieniądze na niepotrzebne kosmetyki i produkty, które później stały na półce nieużywane, a mój wygląd pozostawał bez zmian.

Na szczęście dostałam na urodziny karnet do salonu kosmetycznego w Warszawie, po kilku zabiegach, które wybrałam poczułam się znacznie lepie, moje ciało również. Salon kosmetyczny w Warszawie był bardzo trafnym wyborem. Wizyta w tym salonie sprawiła że zaprzestałam męczenia się z domowymi maseczkami i zabiegami, które na dłuższą metę nie przynosiły pożądanego skutku. Tak więc teraz uważam że salony kosmetyczne są nie zastąpione i cieszę się że w Warszawie salonów kosmetycznych jest dużo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz